Busy busy busy

Jag har varit på föreläsning idag, den var bra och kul men lite oklar. Gillar verkligen vår nuvarande kursansvarige!

Sedan blev det lunch i stan med några kursare, sedan lite lite shopping (inge kul att handla kläder när man känner sig fet!) Men hittade iaf en klänning jag såg på en second hand butik för två veckor sedan.

Efter det blev det 35 minuter på gymmet. Min kompis har fått ett program skrivet av en PT som vi körde. ALLTSÅ PAIN! Jag trodde jag skulle dö, har lite problem att gå nu så fasar något extremt inför morgondagen. Men fan, det är bra!

Nu håller jag på att förbereda middag för kvällen. Min family kommer hit och käkar så jag tänkte göra hemmagjord sushi och sedan viktväktar chokladmousse. Det blir göött!

Just det, det viktigaste. Vikten idag: 69,4 kg
Total viktnedgång sedan start
(8 dagar sedan): 2,1 kg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0