chirre vs. nutri

Ligger och trycker lite i soffan. Hade tänkt plugga men fick ont i huvudet (lägligt) och somnade i två timmar. Så nu mår jag litelite illa, vilket jag alltid gör när jag sover på eftermiddagen.
Har iaf läst 27 sidor, bara 180 kvar. fyfan.

Frågan är hur jag gör med middagen, ska jag satsa på en nutrishake? Jag klämde ju ändå en fet sallad till lunch. Hm vi får se, min mage skriker men det får den fan göra. Den vill ha lantchips, dipp, kött, pommes, pizza, PASTA och candy. Och i stora portioner. Men det kan det glömma, här ska deffas!

Nu en smoke på ballen.


Kommentarer
Postat av: Jen [-19,2 kg]

Det klarar du lätt! Heja dig :)

2010-04-08 @ 21:45:55
URL: http://myheavylifeisover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0