fast and the furious

Herregud! Har varit på plantagen, bauhaus, ikea och rusta idag. Jag är helt slut! Vi var på jakt efter trätrallar till balkongen och typ bambu att ha på väggarna. Men det var i princip mission impossible. 

Min keffa kille hatar ikea, så innan han kom och hämtade mig gick jag ner och köpte godis och snus så att han skulle ha något att sysselsätta sig med och det fungerade, inga sura miner! Vi hade jättetrevligt och var eniga om allt hahaha

Dagens mat:

Frukost: Turkiskyoghurt, blåbär & hallon. + grapefrukt och kiwi
Lunch: Nutrilett shake
Middag: Sushi, 11 bitar

Har lite ångest för middagen, men har ju i princip inte ätit något idag så hoppas att det är lugnt! Imorn vill jag väga 70.5 eller mindre!

Kommentarer
Postat av: Pijah.

Hoppas vågen går åt rätt håll i morgon!! :)

2010-04-02 @ 00:44:39
URL: http://pijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0