fettot är fast i London

Kul att höra att ni saknar mig, tjockisar.
Jag är fast i London! Skulle ha åkt hem imorn men nä, vulkan jäveln härjar fortfarande. Som det ser ut nu måste Vi åka färja till Amsterdam, stanna där i två dagar och sedan ta en buss till stockholm. Hoppas innerligt att de inte är fullsatt. Jag kommer alltså hem på lördag em istället för imorn. Så jävla sugigt.
Och ja, najs att chilla i London, men har man inga cash SUGER det. Jag är så jävla deppig. och tjock. Inte har jag gått ner något i vikt heller under min vistelse här, trots TIMMAR av promenerande varje dag och typ ingen mat.
ÅÅÅÅH!

Kommentarer
Postat av: Fetto-kiSSeN!

Älskar din blogg FETT mycket! Önskar att jag orkade ta itu med min fetma men vad ska man göra när man är fet, ful och grotesk? Aja.. hoppas det går bra att ta sig hem till Sverige då!



// Big-Ann

2010-04-21 @ 17:06:41
Postat av: no more fatso

TACK! fan vad glad jag blir! :) Alla orkar ta tag i fettet, men man kan bara göra det när man själv känner av flowet.

Det händer mig ca. en gång om året att jag känner: nu jävlar. Då är det bara att köra och inte trycka i sig mer chips.



LYCKA TILL!

2010-04-25 @ 22:32:33
URL: http://nomorefatso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0