Flebbarnas kung

Tja flebbizar!

Jag börjar tyna bort, så no more fat alltså. Eller? 7,5 kg to go sen är jag redo!
Idag väger jag (trots alkohol och mcdonalds igår) 68,5 kg. vilket innebär att jag på 12 dagar gått ner 3 kg!
Känns bra, men som sagt rätt mycket fläsk kvar!

Igår hade jag fest, eller vi hade fest, men jag hade fyllt år. Kul!
Det var SÅ jävla mycket folk, men det känns bra att veta att det faktiskt får plats 50+ i vår 60 kvadratare. Hade sjukt kul och var så glad att ha alla vänner över! Fick ungefär 100 flaskor vin, rätt nice!

Kvällen tog aldrig slut och det rullade ständigt in nya människor, var lite orolig att grannarna skulle dö men har inte hört nåt.

Idag har jag röjt lite, käkat fruktsallad, suttit i solen på ballen och rökt två jävligt värda cigaretter som vi hittade när vi städade. Väl behövliga. Har även provat att plugga men det är en enda stor idiotförklaring en dag som denna, Ingenting går in i min lilla hjärna så jag har lagt det lite på is.

Fan min sköna chill stil är inte så jävla användbar när det kommer till skolan. Alla stressar och hetsar medan jag mest glider och tänker det löööser sig. Trist bah att faila tentan.

Kanske kan langa upp lite smygbilder sen från igår, vi får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0