Guds verk

AH! Varför är jag vaken? Jag ska upp kl sju fan. Sen tenta, sen kaffe, sen hem, sen centralen, sen LONDON!
Jag bara längtar till tentan är gjord imorn! Den här dagen, herregud, har varit en jävla mardröm. Men jag får skylla mig själv, sitter man och lökar en måndag och pluggstrejkar i det tysta så kan man inte blaima nån annan när man panikpluggar dagen innan det är prov.

Men jag vill blaima.

Blaima Gud som inte ser till att jag skärper mig
Blaima min papa som inte lät mig ärva hans smarta gener
Blaima min mama som inte lät mig ärva hennes kärlek till träning
Blaima min pojkvän som inte tvingar mig att plugga (vilket han gör) och som matar mig med köttfärssås och kolhydrater

Men jag kan bara skylla på mitt eget dumma arsle.

Jag är inte troende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0