I AM GAGA

Skönt att datorn kraschar.

Dagen har ägnats åt plugg, eller försökt till plugg. Det som skulle beskriva denna förmiddag bäst är en stor jävla idiotförklaring. kan det verkligen vara hälsosamt?

Känner mig dock slim idag, trots att jag är fetare än igår. Dansar runt här hemma och leker Gaga för att sedan inse att nä, det är fan inte sexyy med flebbisar som skakar röv. Eller iaf inte detta flebbo. Men nice try ändå.

Här kommer lite bull hemifrån mig;




Några tankar om bilderna
Ett: Det är inte utanför mitt fönster, ifall att nån skulle dra den sköna slutsasten att jag glider i paris. Skulle vara fett, men tyvärr.
Två: Jag har förstått att det finns folk som Hatar liljor. Hur är detta möjligt? idioter!
Tre: Jag failade med mitt påskis uppdrag och lyckades köpta delvis äckligt godis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0