i've got the power

Jag lökar sönder. En dusch skulle sitta fint men palla.
Jag gjorde just ett försök till att styra upp mitt hem, jag organiserade alla mina nya viner. Sen gick jag fram och tillbaka och gjorde lite utfall (min röv gör redan ont). Sen blev jag trött och nu sitter jag här igen.
Energin bah flööööödar alltså!

Snart kommer min boyfriend hem och han har lovat att kirra middag. Köttfärssås och spagetti. Jävulskgott men riktigt fetto mat. Well well, jag har bara ätit frukt och mörkchoklad idag så det är nog bra med lite riktigt krubb.

Det roligaste är att han tror att om han fixar mat så städar jag lägenheten. HAHAHA
Jag skulle kunna svänga ihop lite pasta och köttfärssås på en sekke, det är ingen match jämfört med vad som väntar den som skall städa. Han är så gullig när han försöker ställa krav. Blir lite extra kär!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0