KOM IGEN NU ALLA TJOCKISAR

varför är det inga tjockisar som läser den här bloggen? Fan världens bästa peppblogg!

KOM IGEN  NU! SATSA! Och skit i beach jävla 2010, bli slim FOR LIFE!
Det är ju så jävla vidrigt att känna sig fet.

Saker jag inte kan/vill göra när jag är flebbig:

-
Jag vägrar beachen!
- Jag har inte shoppat på 2 månader, vill ta mitt liv när jag ser mig i provhyttsspegeln.
- Jag använder inte jeans. Eller inte byxor. Jag går naken! Nä, men jag går runt i stora jävla tunikor (vilket är fancy) men man ser fet ut i det med. Men hellre loose and slim.
- Jag vill inte vara med på bilder för min dubbelhaka tar över hela bilden. Mina kinder med.

Saker jag kommer göra när jag är SLIM:
-
Jag kommer kuta runt i bikini och känna mig fab.
- Ha jeans, så jävla snyggt!
- Ha korta, inte magtröjor, men tröjor som slutar ovanför röven. Skulle aldrig hända idag, men fy satan vad det är snyggt.
- SHOOOOPPA!
- Vara glad, nöjd och bah njuuuta.
- Bli fotad, inte bara fota.

mmmmmm försvinn nu era jävla överflöds kilon. Bort bah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0