like an angel

HOLA! idag väger jag 68,7 pannor. Vikten går åtminstånde åt rätt håll, tur det!

Tentan kändes okej, man pallar inte vara helt: JAG ÄR SÅ JÄVLA BRA! ÄR HUNDRA PÅ ATT JAG KLARA DEN!
För det skulle suga om det sen visade sig att jag hade alla fel.

Nu är jag iaf färdigpackad till london och jag har även hunnit städa upp lite här hemma nu sen festen. Eller städat, jag har röjt. Killen få damsuga och svabba. hehehe

Ändå rätt nöjd med mig själv som inte lämnar hemmet som det helvete det var utan faktiskt fixa lite i smyg nu så att han blir glad när han kommer hem från jobbet.

Ok, det va min fest. Jag borde städa ALLT. Syynd att jag ska iväg

hahahah

PUSS


tjockisen är ute och motionerar. Väger dock bara 65 kg där, vilken dröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0