prickigkorv

Fan vad tråkigt jag haaaaaar! Försökte kolla på harry potter men pallade ej, fick myror i brallan. Försökte plugga, gick inge vidare de heller. Har iaf rostat mandlar. Och jag ska snart smoka med min granne.

Fan vad lame jag låter. hahaha

Middag blev iaf en knäckemacka med phili och prickigkorv. Min lover kom även hem en sväng och dumpade lite candy på mig. Den jäveln. In och ut med det.

Ska jobba imorn, inte överpeppad. Idag gick allt så jävla segt och jag blev tröttare än vanligt på mänskligheten. Något jag iofs blir dagligen men idag var alltså värre än vanligt.

Fan man ska va glad och nöjd med sig själv. Tycka att man är kul. Jag tycker att jag är skitrolig och skrattar alltid åt mina egna skämt, oklart om det är en bra sak eller bara vidrig egenskap, men jag gillare. Nåt jag däremot inte fattar är hur man kan vara så nöjd med sitt egna (observera Sitt, inte sina) skämt att man drar det dagligen. Skjut mig.

Kommentarer
Postat av: Pijah.

Bästa Egenskapen att garva åt sina egna skämt ;D

2010-04-04 @ 02:12:42
URL: http://pijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0