självplågeri, but why?

Tja, den fetaste av de feta är här. Kul att jag var frukterian igår och endast lyckades gå ner 0,2 kg över natten. Kändes som lite slöseri av plågeri. Väger alltså: 69,1 kg
Trist, för målet var ju 68-67,5 och chansen att väga det imorn, när jag skulle ha nått detta mål, känns rätt hopplös. Men flebbot drar till london, rätt fett ändå.

fett fett fett.

Trots ohämmade stresskänslor och hysterisk panik så kände jag för en sekund lycka idag. Det var när jag satt på ett balkongtak på lidingö med mina rayban pilot och en cigg i solen. Fy satan vad härligt. Jag älskar Sverige, våren, allt. Utom mitt fett och tentan.

Viktnedgång sedan start (14 dagar sedan): 2,4 kg
Helt okej ändå, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0