slimshady

Hallå! Sista föreläsningen i vår nuvarnade delkurs är klar, nu ska bara tentan skrivas. Tycker att den här kursen har varit väldigt kul och intressant, måste bara sätta mig in lite mer i allt och läsa ALL kurslitteratur så att jag kirrar ett bra betyg!

På viktskalan hade det inte hänt mycket tills i morse, samma som igår. 69,4 kg.

Jag känner mig sjukt nöjd och duktig som gått ner i lite vikt
, man ser sig i spegeln och känner att magen kanske är lite lite plattare. Sen inser man att man fortfarande väger som en elefant och att ens målmålvikt (som antagligen aldrig kommer nås) är ca 15 kg bort. (därför siktar jag på 60 kg, det känns rimligt).
Iaf, då känner jag att det blir lite deppigt, att vadå? 2 kg nedgång är väl ingenting. Men så ska jag inte tänka, bara positiva tankar. kul kul kul!

Men räknar man från i vintras så har jag droppat 3,6 kg. Bra ändå, på rätt väg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0