tårtjävel

oj, hej! Full rulle idag! Ikea, igen, påsklunch (inge bra) och nu ÄNTLIGEN har vi gjort klart vår balkong. Den blev sjukt fin!

Sedan har jag rensat i alla garderober och kastat några kassar skit, nu tvättar jag, ska snart plugga, göra lunchlåda för imorn, sen CHILLA!

Nu till det viktiga, Vikten!

I morse upptäckte jag att min våg levde ett eget liv och började på 0.8 kg utan att man stod på den, aningens suspekt. Men tror jag lyckades få en hyffsat rättvis vägning. Den stannade på 70,6. Så lite fail, ville ju under 70,5 men men. Åter igen hade jag inte poopat så jag skyller på det, förövrigt kan man typ inte baja när man äter så här lite? Vilket verkligen är störande då jag vill vara TOM när jag ska väga mig.

Mat idag är iaf:
Frukost: Grapefrukt
Lunch: Lax, 1 potatis, gräddfil, persiljesås, ägg, brieost, knäckebröd. herregud, ni ser ju själva. och sedan Tårta. Fyfan!
Middag: INGEN! haha. Nä men keso och äpple blir bra är ändå inte hungrig.

Jävla skit, jag har sagt att jag inte vill ha nåt påskägg av min lover imorn. Då blir jag suuur!

GLAD PÅSK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0