dricker inte vin och äter inte potatis

HEJ! Jäklar vad dåligt jag bloggat denna månad(?). Oroa er inte, jag deffar och deffar. Men det går sakta sakta.

Vägde mig imorse och vågen stod på 62,4 kg. Så de senaste veckorna har jag stått stilla på 63-62,5 i princip. Har inte varit speciellt strikt med maten och inte rört något på mig. Så skönt att vikten håller sig på sin plats iaf!

Igår tränade jag faktiskt också, första passet sen i feb-mars?. Cycklade och crosstrainade 5 km (tillsammans). Och ja, det är nothing på en hoj. Men jag går i vanliga fall enbart till tunnelbanan så min stackars kropp fick kriga lite på hojjen. Sen gymmade jag. Va väl på gymmet en och en halv timme och tränade effektivt i en iaf.

Nu måste jag bara få rutiner. Plugget har dragit igång, något helt nytt och spännande. Hoppas jag. Vi får se. Ska inte jobba mycket alls - det finns mycket tid att faktiskt planera in träning på, så jag hoppas jag klarar detta!

NU SKA SEXPACKET FRAM!


Kommentarer
Postat av: ibifa

-3 kg på en vecka! Det går asbra för mig. Över förväntan. Men gick nog ner så mycket på så kort tid bara för att jag precis kommit igång och nyss börjat med lchf. Är på vecka 2 nu. Förut käkade jag ju ganska mycket pasta och skit. Fortsätter på samma vis. Tränar nästan varje dag!!! I'm a fighter!!



Och kom igen nu för fan! Träna, träna och träna. Vi ska få tolvpack(sex vardera alltså). Kriga!!

2010-08-31 @ 16:04:05
URL: http://ibifa.blogg.se/
Postat av: Anonym

lchf känns bra men det går lite sisådär ;) haha. äter för mkt sött fortfarande. du verkar kämpa på bra!

2010-08-31 @ 18:16:56
URL: http://hallonlove.blogg.se/
Postat av: Charlie

Gött, välkommen tillbaks.

Kul att du kommer igång lite med träningen med. Lär ju hjälpa resultaten. :)

2010-08-31 @ 20:49:09
URL: http://viktochvikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0