grym middag

Igår blev det ingen nutri middag för jag hade en kompis över och jag pallar inte vara den lame-deffaren, iaf inte under så här lång tid.

Hursom! Vi åt torsk, broccoli, tomatsås med vitlök och keso. ALLTSÅ MUMS! Så jäkla gott och så jäkla nyttigt.
Sen gick vi ut och gick, ingen pw bara vanligt temp, i 1,5 timmar ungefär. Så lite motion var det iaf för mig som verkligen har en enorm tränings-svacka.


Som sagt, 63 kg på lördag, minst! Så frågan är... ska jag gå ut ikväll eller ej? Måste plugga imorn = dåligt att vara bakis. Onyttigt = dåligt. Ska redan dricka massa i helgen = onödigtatt göra det nu mitt i veckan?


Hur går det för er nu då?


Vilka av alla er som läser deffar själva? Eller gillar ni bara att götta er i andras krigande?


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-08-11 @ 16:31:47
URL: http://hallonlove.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det går helt okej med träningen just nu, maten med förutom fika och sånt. Vikten står stilla tyvärr. Hoppas du klarar 63 till helgen :-)

2010-08-11 @ 16:34:00
URL: http://hallonlove.blogg.se/
Postat av: Charlie

Tja, ja läser för inspiration och motivation.. börjar på måndag :) kämpa på.

2010-08-11 @ 17:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0