livskvalité

De senaste två dagarna har kanske inte varit de bästa för en deff. Jag har nämligen varit ute och haft lite skön livskvalité. I förrgår var jag ute med några vänner, vi drack vin, gick ut, gick vidare, gick hem, satt på min kompis balkong och drack ännu mer vin och rökte cigg till klockan blev halv sex och jag somnade gott med kläderna på.

(mat som intogs under kväll var: Chilinötter, pastasallad och nachochips.)

Så igår vaknade jag. Inte alls utvilad, vid 10-11 tiden. Gick upp, gjorde kaffe, väckte brudarna och så satte vi oss på balkongen igen. Drack kaffe och rökte och pratade om framtiden.

Sedan träffade jag en vän och satt i en park. Och sen skulle jag ut igen. untz untz.

Så igår åt jag: En färdigblandade nutrishake, Cashewnötter, cola light, kaffe x 3, thairätt med kyckling och ris och en knäckemacka med salami och cream cheese.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack det var väldigt snällt skrivet!

Även fast man känner sig fläskig så är det kul att någon skriver att man är fin hehe.



Chili Burn är en tablett från hälsokost som ska innehålla massa saker som sätter fart på förbränningen. Starka kryddor ska ju tydligen göra det...och så innehåller det mynta som tydligen ska göra så att magen inte är så uppblåst.

Man går inte ner av att bara käka tabletterna men det ökar förbränningen lite om man redan tränar och äter rätt men går ner långsamt (som jag gör)

Jag startade en ny kur idag så jag hoppas komma under 60 stecket nu haha

2010-08-09 @ 10:24:26
URL: http://sundochslank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0