MyNetDiary

Har laddat hem bästa appen! Den heter my net diary, LADDA NER (gratis!)

Man börjar med att fylla i ålder, kön, längd vikt, målvikt och när man vill bli klar (tidigaste jag kunde välja var oktober så tog det, men ska inte hetsa utan var bara tvungen att ta en dag.)

Då räknar den lilla data-prylen ut hur mycket kalorier jag får äta för att gå ner 0,9 i veckan (jag kommer aldrig gå ner 0,9 i veckan. Det fungerade i början av deffen men nu går jag mer på reservfett än på överviktsflebb). Och så länge jag inte tränar regelbundet så tänker jag inte heller äta mer än 1000 kcal per dag, inte än, men jag ska! Så fort jag nåt 60 kg så ska jag sedan i lugn takt bli av med de sista tre kilona. Och hitta en livsstil som fungerar för mig!

Hur som helst:

Längd: 170 cm
Vikt: 63,8
Målvikt: 57
Måldatum: 2 oktober
Viktnedgång varje vecka: 0,9 kg
Antal kalorier per dag: 1038

Ett till inlägg kommer om dagens mat, och hur den räknar ut kalorierna så att man har koll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0