Eclipse

Hello! Känns som de va länge sen jag bloggade på riktigt via datorn. Men nu när jag ändå sitter här och häckar kan jag ju like gärne passe på.

Igår var jag på bio och såg eclips. Alla i salongen var keffa och apploderade, oooh-ade, tjöt, skrek, hejade på och fånade sig. Fattade inte vad som hände. Jag satt mest och skrattade åt Bella (Kristen Stewart) för att hon är så jääävla keff. Hon stönar och åmar sig igenom hela jävla twilight. SÅ JÄVLA UNDERHÅLLANDE! Men filmen i sig var awesome! Det hade tydligen varit nåt förhandsvisning inne på bion innan så skymtade Anna Anka ute på gatan. Cool.

Vägde mig i morse och jag väger 65,5 kg. Vilket känns okej eftersom att jag failar varje dag och tänker att jag bara ska käka nutri och sen slinker det ner nån skit ändå. Måste hitta motivation och satsa lite.

Tror det hela kan bero på att jag inte känner mig så flebbig längre (tro mig, jag är inte nöjd eller något sådant oc jag skulle mer än gärna bli av med 10 pannor till. Men jag känner mig inte FET på samma sätt som förut). Inge bra att börja slacka.

Idiot alltså.

NU MÅSTE JAG NER PÅ 64!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

känner igen mig. nu har jag gått ner några kilo så då börjar jag lägga av att anstränga mig. så onödigt!

2010-07-06 @ 21:11:06
URL: http://hallonlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0