Första lchf dagen (30/6)

Efter min feta frukost begav jag mig ut i solen. Första gången i år som jag faktiskt fick sola. Tog även årets första dopp. Så skönt!! Med mig till stranden hade jag en lchf lunch som bestod av makrill i tomatsås och keso. Bra och mättande!

På kvällen hade jag och killen myskväll och lagade en god middag: Fläskfile, smörstekta champinjoner, ruccola, gurka, tomat och tzatziki. Till efterrätt åt jag blåbär med grädde och rivet citron- & limeskal.

Gick och la mig mätt och belåten. Inte van att faktiskt äta vanliga portioner med mat. Jag är ju livrädd för att gå upp i vikt nu men jag provar. Funkar det inte så får jag väl ändra inriktning sen helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0