HEJ IGEN

Hej alla! Nu är jag hemma igen = DATOR! najs!

Jaha, det är sommar & det är Lökigt som fan! Ska inte klaga, jag gillare men fan jag svettas 24/7. Hade de senaste 2 dagarna planerat att plugga lite, vädret var inte lika bra och allt stämde men vad hände? jo, jag ägnade inte ens mina skolböcker en endaste blick. Självdiciplin lika med noll.

Men maten går bra!

Har sedan söndags ätit nutri till frukost, lunch & mellanmål. Och till middag har jag ätit sallad med grillad kyckling eller lax. Men igår ät jag en grekisk sallad till lunch men blev så mätt så maten såg nästan orörd ut på resturangen, lite pinsamt. Och sen råkade jag äta lite glass. hehe oops.

Idag har jag iaf varit inne i stan och kikat lite, planen är egentligen att chilla lite med shoppingen eftersom att jag planerar att gå ner minst 5 kilo till och det verkar dumt att köpa massa nytt som sen kanske blir för stort. Men kunde inte riktigt hålla mig och köpte bl.a. två långklänningar och ett par skor (som kostade 100 kr, värt!)

Nu är jag parkerad i soffan och tänkte kolla på True blood & entourage. Sedan ska jag snoka runt på ikea och få lite inspiration, vill bara göra om göra om göra om hela tiden hemma.

HUR GÅR DET FÖR ER? Kan alltid fråga, men responsen brukar vara rääätt så snål va... hahaha

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kommenterar alltid.... haha

oh jag gillar med true blood!

för mig går det både bra och dåligt, känns helt okej med träning och mat men godiset går åt helvete. ha.

idag var jag jättenöjd tills det slank ner en glass....varför?!

vad och var pluggar du förresten?

2010-07-22 @ 23:03:06
URL: http://hallonlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0