hipp knubbiz

Tjenispenis! (hehe va?)

Blir GALEN av att inte se resultat varje dag. Vill se förändring NU NU NU, hela tiden. Men det går ju tydligen inte så jag flippar. Gick ju ner förra veckan och ligger fortfarande kvar på samma så nu får jag försöka köra stenhårt

Imorn: Nutrilett
Lördag: Nutrilett
Söndag: Nutrilett


Det går alltid bra på morgonen och dagen ser ljus ut men sen får jag tugg-abstinens och börjar tänka på all god mat jag någonsin ätit och jag flippar. Igen.

Annars dåå?... jora..satte... var på F12 igår, hipp som man är. Det var dock rätt fail så drog hem nykter, blöt och himla trött.

Nä, nu måste jag tagga till. Fan ett kilo minus kunde jag väl iaf få klämma till på måndag? Kom igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0