makrill

Det är för bra väder om dagarna för att blogga känns det som. och dessutom väger jag 65 kg, som jag gjorde för 4 veckor sedan också. VILKET ÄR OPEPPANDE! Gud alltså, jag vet att jag måste ut och träna för att kroppen ska börja sätta igång men jag blir så omotiverad när inget händer och jag ändå äter bra.

Jag älskar ju bacon. bacon bacon bacon. Så mina dagar börjas oftas med ägg och bacon. Bra och stadig frulle. Men jag har även funnit en ny kärlek - Makrill i tomatsås, med keso. Allstå muums. Borde kanske variera mig lite mer men har man en hang up så har man. Men nu ska jag faktiskt äta jordgubbar med grädde (och socker & rivet limeskal).

Kommentarer
Postat av: Tess

Makrill i tomatsås är muuuuuums! ;D

2010-07-10 @ 18:18:01
URL: http://missviktig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0