nej, det var ingen bra idé

Har hållt matschemat för dagen men även passat på att läsa på lite om lchf. Och jag har bestämt mig för att inte köra lchf, just nu.

Detta pga. Att om man har svältbantat (vilket jag inte gjort. Men jag har ju, för det mesta, ätit ca 600 kcal om dagen) så kommer man att gå upp i vikt. Vilket jag misstänkte från början. Men man kan tydligen gå upp och sedan kan de ta månader att se resultat och gå ner i vikt.

Det är sommar NU! Jag har KRIGAT i 3 månader för att gå ner i vikt. Därför känns det inte lockande att äta upp dessa kilon för att sedan se resultat till hösten.

Så planen är istället att fortsätta äta lite och deffa på riktigt, ingen njutmetod. Nå min målvikt 60 kg - 57 kg och Sedan hitta något (ex. lchf) för att bibehålla den låga vikten. Då gör det inte heller något om jag går upp några kilon eftersom att jag redan har en låg vikt då.

Är ni med?

Men ni som har tränat mkt och käkat bra men ändå mkt, jag tror verkligen att lchf är något för er!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra synpunkt!

Jag ska förmodligen fortsätta, jag äter ju ganska mycket och jag gör detta för att må bättre i min mage också (förhoppningsvis!)

vet inte hur strikt jag ska hålla det (eftersom jag är en sucker för socker) Får se helt enkelt!

Kämpa på ändå! :D

2010-07-01 @ 22:31:52
URL: http://hallonlove.blogg.se/
Postat av: Paprika

ooj, de var något nytt! Du gör ju absolut rätt iallafall som väntar :)

2010-07-02 @ 09:53:22
URL: http://paprikas.blogg.se/
Postat av: Charlie

Bra synpunkt. Ska försöka köra på samma linje nu i sommar jag med. Kanske börja med LCHF när jag kommer hem till Sverige om tre veckor. Får se.

2010-07-02 @ 16:26:09
URL: http://viktochvikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0