aldrig mer tajts

Den största fienden mot smalhet måste vara tajts. Dessa jävla tajts.

De lockar in en i fällan. De är så sköna och fina. Inget trycker, spänner eller stramar. De får dig att ifrågasätta fenomenet jeans och hela din tidigare livsstil. Varför har du plågat dig själv i alla dessa år när du kan gå runt och Njuta hela dagen?

PLÅGA DIG! För gud skull!

Det är de där jävla tajtsens fel att jag blivit fet. Och säkert många av er andra också. Man märker ju inte när det händer. För blir man för fet för ett par tajts så har man blivit jäävligt fet.

Jeans däremot. De är ärliga och så fort du ätit lite för mkt så känner du det. Du har koll på läget och får dessutom snyggare röv.

När jag blivit slim ska jag ALDRIG någonsin sätt på mig ett enda par tajts nånsin igen. Jag ska bara ha jeans och det kommer vara fab!



Amen!

Kommentarer
Postat av: Weightlosswarrior

I AGREE! Fan vad lustigt, påpekade PRECIS samma sak till min pojkvän idag då han och hans kompis diskuterat att tjejer aldrig bär byxor längre.. ha ha.,

2010-06-12 @ 21:41:45
URL: http://weightlosswarrior.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med!

Det är hemskt.

Det är superskönt men inte lika skönt när tajtsen börjar bli för små..

Jag har jeanstajts som det inte är så mycket stretch i och till slut satt de superhårt.. då var det dags att gå ner i vikt!

Sitter just nu i ett par jeanstajts och de sitter mycket bättre, underbar känsla.

Några kilo gör mycket ibland.

Jag måste börja använda jeans igen.

De flesta är för små och jag hittar aldrig några när jag försöker köpa nya.

Så jag ska försöka komma i de gamla helt enkelt, haha :)

Man blir bortskämd för jeans är inte lika skönt. Särskilt när man känner sig för fläskig.

2010-06-13 @ 13:40:40
URL: http://hallonlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0