Big no no

Något jag tänkt på en del är det här med hur det faktiskt är att för sin omgivning hojta ut att "yes, nu har jag droppat 100 kilo"...
 
Man låter ju som ett jävla mego fetto. Och vid dessa tillfällen önskar jag innerligt att jag var en sån person som tycker att det är "pinsamt" att banta och därför håll käft om det. Men jag tycker inte att det är pinsamt. Jag vet ju varför jag gick upp i vikt - för jag älskar mat och är en jävla livsnjutare. Alla blir feta på vintern, typ.
Så jag pratar ju om att deffa med alla, berättar vad jag gör hur det går, hur mkt jag gått ner. ya-da-ya-da. Oversharing helt enkelt. Bara för att jag är så jääävla relaxed about it.

hahahha

hehe.

Nä men seriöst. Det som är pain är att när jag väl gått ner till 60 kg och alla jag känner vet att fan, hon har gått ner 12 kilo. Grymt. Så kommer jag ju aldrig kunna avslöja min ursprungliga vikt. 72 kg.
FÖR DET tycker jag är pinsamt. Jag dör hellre än att det blir public info.

fy fan!

Dessutom känns det rätt trist att säga att man gått ner 12 kg för då kommer folk bah "jaha, vilket fetto du har varit. 12 kg? haha. det är ju helt SJUKT!"

Förstår ni vad jag menar? Känner ni såhär?



Kommentarer
Postat av: Anonym

det är bara min pojkvän som vet att jag försöker gå ner i vikt. mina föräldrar vet att jag försöker äta nyttigare och träna mer.. inte mer än så. haha :)

2010-06-09 @ 19:18:47
URL: http://hallonlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0