björn borg

TJABBAA! Lägeråå? Jag är määäätt, har hällt i mig jordgubbar med grädde och rivet limeskal (+ socker - fyfy). MUMMA!

Igår var det utgång. Som vanligt. Mitt nya liv. Ska inte prata så mkt mer om det. Tänkte bara skryta om att jag fick se både torkel pettersson och håkan hellström. Jag som älskar dem båda blev fett glad!

Men åter till vikten och allt som hör därtill! Vägde 64,8 kg idag så det var rätt bra, sen käkade jag ägg och bacin för att grunda inför eftermiddagen då jag skulle spela tennis med min kille. Vi lirade 75 min, fett jobbigt och varmt av solen men sjukt kul!!!!!

Kommentarer
Postat av: Shinita

jaa i know.. men det var så lite så :) o jaa asså jag vet inte om det är samma bh som finns ute i butikerna nu men den är asfin! :)



btw... lycko dig som såg håkan :)



ha det bra kram

2010-06-26 @ 14:29:12
URL: http://chinitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0