Då vs. Nu

En vanlig dag för mig (när jag inte deffar)
Frukost: 2 knäckebröd med philadelphia och skinka
Lunch: Potatismos och lax
Middag: Spagetti och köttfärssås
kväll: Popcorn / nötter / frukt + cola light

Om jag inte äter nutrilett så är en dag idag såhär:
Frukost: Ägg / filmjölk och bär / fruktsallad
Lunch: Sallad med kyckling/lax/bacon och någon ost ex. mozzarella eller chevre
Middag: Sallad med kyckling/lax/bacon och någon ost ex. mozzarella eller chevre
Kväll: En nävenötter / fruktsallad

Det bästa jag vet är pasta, ris eller typ potatismos. SÅ JÄVLA GOTT! Fail att jag tycker så mkt om kolhydrater.
Nu när det är "varmt" är det inga problem att käka sallad hela dagarna. Men på vintern vill jag laga ordenltig mat. Grytor, pasta, gräddsåser, kött, potatis, köttbullar. Den största utmaningen blir helt klart efter sommaren när löven börjar falla och kylan drar in. Då man enbart är hemma med sin lover, kollar film och myser med värmeljus. Då kommer jag vara tvungen att kriga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0