DETOX

För att på något sätt detox kroppen från all denna föda jag tryck i den i helgen (har inte ätit så här mkt på 3 månader. sammanlagt.) Så drack jag nutrilett till alla måltider igår förutom kvällen för då var de familjemiddag. Det bjöds på lax, potatis, sås och sen kladdkaka.

Och idag har jag ätiti en nutrilett till frukost, en laktosfri choklad dryck till lunch, en reztartz (?) dryck till mellanmål, en reztartz (?) bar och lite hasselnötter till middag. Så ca 500-600 kcal.

NU KÖR VI IGEN! Allt jävla fett ska BORT!

Funderar på att lägga ner nutri för tillfället och haka på Katrin Zytomierskas viktresa med LCHF på onsdag.
Då får man käka ägg och bacon (bästa ever), oster, salami, sallad, avocado, grädde, kött, fisk & fågel och allt annat gott som finns i hela världen. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är också sugen på att följa med på den resan. haha :) Jag vet inte om jag klarar av att ställa om helt, men det ä nog värt ett försök!

2010-06-29 @ 09:46:23
URL: http://hallonlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0