ett vandrande vrak.

Jag vaknade innan klockan väckte mig 10 av att jag var fruktansvärt bakis och höll på att dö. Men jag lyckades somna om och drog mig istället upp vid 14 tiden. Stressad & slutkörd utan förmåga att äta. vad hände? Jag skulle ju ut och powerwalka för att sen åka och hänga med kungen.

Istället såsade jag runt hemma och tyckte synd om mig själv tills att jag fick bråttom eftersom att jag skulle möta upp en vän i stan. Så jag slängde på mig en perfekt bakis outfit och möttes av "ååh du ser så bohemisk ut med en släng av rock-chic". Bra betyg. Fashion. heheheh

Stan var FULL av människor och alla var glada. Jag som ÄLSKAR folkfester. Så jäkla mysigt! Efter en stunds sökande bland alla stockholms invånare lyckades jag lokalisera min kompanjon och vi fortsatte vård färd mot slottet. Vi fick vinka till kungafamiljen och även skymta statsministern.

Sedan sa vi hej då och jag åkte till söder och satte mig på snaps med en gamla skolkompis. Väldigt trevligt. Hon skulle ut sen. inte en chans i världen att jag skulle palla det.

Istället jag ska kolla på hemnet, tradera och katrins svar på hennes frågeställning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0