fest 1 & 2

HEJ! Alltså denna dag. I die! Men den får bli i ett annat inlägg, för först måste jag berätta om gårdagen!

Igår var det fullrulle, jobb, fest och en fest till. Lite lagom stressad och utan mat i magen slängde jag i mig både pastasallad och kladdkaka på fest 1 (kan inte dricka massa vin på tom mage, då dör man ju). Sen firade vi och skålade tills att jag var tvungen att kuta iväg på fest nr 2 vid tolvtiden.

Kom dit och möts av singstar, mer drinkar och fina vänner. Det där med singstar är inte min grej, kan bero på mina icke existernade sång skills. Vem vet.

Drack iaf drinkar, rökte och skvallrade flera timmar. Sedan kom även min pojkvän förbi och jag försökte insistera på att vi skulle promenera hem (30 min) istället för taxi (dels pengar och dels bra med motion (klok på fyllan)). Detta lät tydligen helt absurdt och min vän sa bestämt "du behöver inte deffa kl halv 5 på morgonen". Så det blev taxi, chauffören hade mascar, långt hår och hånade en tjej som promenerade längs vägen i strumplästen med klackarna i handen. Han förstod inte men det gjorde jag.

Vi ramlade hem kl 5 och jag kände mig i bra form. Till och med sådan form att jag ställde klockan på 10 och inbillade mig att jag då skulle gå ut och powerwalka.

Så blev det inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0