FINALLY

Tja tjockisar! Hur gåre med allt? Klara för att dra på er bikinin och springa en vända på stranden?

... inte jag...än!

MEN! Idag, efter att ha stått stilla på 66,4 ett jävligt bra tag (samma med 67,4. Kom aldrig därifrån) Så har jag efter två hela dagar med nutri gått ner till....


SEXTIOFEM KOMMA TVÅ

65,2 kg

Det känns helt jävla otroligt! hahahah, vilket jävla fetto man är om man tycker att 65 är en helt amazing vikt. Men men! Målet till imorn var ju 65 så jag ber till Gud att han inte straffar mig i natt och slänger på mig nått jävla flebb.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fy vad bra du är! jag har nog gått upp nu de sista dagarna, min kropp vill bara ha onyttiga saker och bli förkyld.

2010-06-09 @ 16:58:16
URL: http://hallonlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0