här för att stanna

wow! nu är jag tillbaka! bastaaa. (inte basta som i bada bastu, utan som i "och där med basta")

Jaha, vad har hänt denna helg? Midsommar har det varit - himla trevligt! Var ute på mina föräldrars landställe med massa vänner och hade det naajs. Precis så som midsommar ska vara.

Men den viktigaste frågan för denna blogg är kanske, Vad fan jag käkade under fredagen (och resterande helg)

hehehe... jag har ätiti, räkor, fläskfile, chorizo, kycklingfilé, färskpotatis, bea, tzatziki, rökt lax, baguette, brieost, kladdkaka, grädde, jordgubbar, chips, ostbågar, jordnötsringar, cider, läsk, vin, öl, bröd, salami, smör, ägg, kaviar...

...Sen kom jag hem och då åt jag pizza, chips, dipp och lite choklad.

Ska man satsa ska man göra det ordentligt!..eller? Men nu är jag back in town och back in business!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0