housewife

Pratade med min kille i telefon och passade på att skryta med att jag minsann gått ner med alla sopor, satt igång en tvättmaskin och dessutom varit ute och motionerat.

Hans respons: vilken äkta hemmafru du är...

Tack för den.

Nu måste jag springa och sätta igång nästa tvätt. Dessutom KLIAR det i mina fingrar. Jag vill tömma alla garderober och ha loppis och utförsäljning av gamla kläder och skit som bara ligger och tar plats.
Men sen inser jag hur extremt jobbigt detta skulle vara och det skulle ändå bara sluta med att jag står med en trasig strumpa i handen och anser att den är det ENDA vi kan göra oss av med.

Men jag vill. Jag vill fixa!

MEEEEN! Innan det blir nån som helst action så ska jag kolla på true blooooood!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0