loose fit

Jag är såååå trött. Tusen timmar på jobbet och jag har nu parkerat mig i soffan. Borde verkligen hitta på något kul men jag Orkar inte. Och jag vill inte dricka alkohol i onödan liksooom. deff deff deff.

Idag har jag druckit 4 shakes. Tänkte egentligen köra en hel nutridag men blev så sugen på min favorit sallad så tänkte göra den faktiskt. Ändå nyttigt, men ens syn på mat blir så skev när man deffar. Och jag känner mig dålig när jag äter vanlig mat, vilket jag såklart inte borde, men så är det. Dumt. Jag är i varje fall medveten om det.
 
Men jag känner mig verkligen smalare. Mina jobb-byxor kämpade jag mig på i vintras och ibland pallade jag inte ens knäppa dem för de var så tajta. Nu kan jag knäppa dem utan problem och dessutom dra ut dem. De sitter även löst över lår och röv något de under min fettoperiod (i vintras) inte gjorde. Då satt de som ett andra skinn slimmat runt migg fläsk. Jävligt osexigt.



Inte jag på bilden. Så fet var jag aldrig.
Och de där rattarna kommer jag aldrig få. Tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0