no alcohol

Har däckat i soffan! Hade tänkt gå ut ikväll men kände att det nog är bäst att inte dricka nån alkohol under mina nutri-dagar. (1. jag skulle bli kalas full 2. ska deffen vara ordentlig under dessa sagar så är alkohol typ det sämsta jag kan stoppa i mig.) dessutom jobbar jag imorn.

Fan vad det märks att det är sommar. Jag ligger i ide hela vintern. Hemma under en filt, kollandes på gossip girl/greys anatomy/"någon annan av de 15 serier jag följer", ätandes kycklinggryta med gräddsås och ris spoonandes med min kille.

MEN NU! Det är ju fest varje dag. Kul kommere va men det blir betydligt svårare att gå ner i vikt.

Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo

tack så jättemycket :)

2010-06-07 @ 23:26:58
URL: http://livetoday.webblogg.se/
Postat av: Shinita

tack så mkt! :) jaa det går jätte bra för mig just nu... men det är ju svårt för mig med... det är en massa studentfester, middagar...sen har jag mamma som bakar nästan varje dag och min killes mamma som också bakar gudomliga saker.. så tro mig det är SKIT SVÅRT för mig med... men det går om man kämpar :)

jag har faktiskt inte vägt mig än, tänkte göra det nästa vecka men om det har fortsatt så bra så ligger jag lite under 66 kg ! :) jag började på 70 typ... så jag har gått ner ca 4kg på två veckor :D vilket är supeer bra tycker jag hihi

hur gåre för dig da?



kram

2010-06-08 @ 10:14:39
URL: http://chinitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0