vad hände?

Oskön brud som gått från deff-blogg till fest-blogg. Jag ber om ursäkt! Men jag gillar att skriva så det blir svårt för mig att radera delar ut mitt liv som jag finner kul. Men jag kanske borde begränsa mig. Jag vet inte..

Hur som helst, BANTNING, handlar ju den här bloggen egentligen om så jag tänkte att jag för engångs skull skulle försöka fokusera på det!

Viktmässigt har det inte hänt något speciellt de senaste dagarna. Lägsta vikten för var 3-4 dagar sedan och var 64,8. Men efter en denna helg och en födelsedagsmiddag igår (där de endast serverades tårta och pizza) hamnade vikten idag på 65,7. Helt förståligt med ändå trist. Hade dock inte bajat på 2 dagar i morse när jag vägde mig. hehhe. Så-jävla-fräsch!

Som "straff" för denna dåliga helg har jag idag ätit lite, alltså följande:
Frulle: En nutrilettshake med chokladsmak
Lunch: En banan och en chokladdryck för laktosintoleranta. Minns inte namnet. Men den fick vara ersättningen för shaken när jag var på jobbet. Smakade typ lika, kankse lite föer kalorier men de är marginellt.
Mellanmål: 2 salamiskivor
Middag: En halv burk kesella kvarg, blandad med kanel och lite vaniljsocker. Inte så gott men men

Motion: 40 min pw

Ska lägga upp en bild sen på min zeeeexy kropp så ni har något att beundra. Iallafall ni som gillare BIG GIRLS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0