walk of shame

JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR! Jävla fitta, skrev världens bästa inlägg och sen balla datorn ur. döda mig!

I ALLA FALL! Skön man är som glömt bort att man har en blogg i två dagar. Härlig.
Jag har typ bara kneegat sönder och försökt att inte äta så mkt eftersom jag tryckte i mig massa gott på studentmottagningen i torsdags. Gick sådär, ät bra. Men råkade trycka några godisbitar och cola. Vad ska man göra liksom?

Igår kväll tog jag iaf igen mig efter denna jobbhelg och festade sööönder med massa vänner.
Jag drack öl, kedjerökte (som sagt, hälsan själv) och dansade hela natten lång och ramlade i säng vid 4 tiden med 3 vänner. Det där lät porrigare än vad jag mena...

Idag har vi såsat runt på stan och jag har känt mig rätt slutty i gårdagens snävakjol och högaklackar som gjorde sig bra i discoljuset men mer suspekt i dagsljuset.

Idag har jag enbart druckit nutrilett - eftersom att jag festade loss på ölkannan igår. Jag kom dessuto just hem från en powerwalk på 40-45 min!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad skrev du i inlägget som raderades då? :)

Duktigt med powerwalk.

haha skönt med en till som festade till det i helgen!

2010-06-15 @ 20:52:06
URL: http://hallonlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0