Where did the sun go?

Frågan är varför jag vakna vid 6 och inte har somnat om sen dess? Kan de vara så att jag är spänd för dagen? Verkar ju inte riktigt klokt men men.

Vägde iaf 65,1 kg idag. Jäklar vilken skillnad. hahaha. Men ett minus är ett minus. Imorn vill jag nog inte väga mig, fyfy!

Jag ser (antagligen) mer slim ut än förut och jag känner skillnad. Men det är mest i fejjan och över nyckelbenen. Sedan har ju såklart hela kroppen minskat, jag hade inte direkt 7 kilo fett bara i ansiktet. Men jag längtar när jag kommer få se större skillnad på typ låren och röven. Magen är ok, kunde bli några centimeter plattare. Men främst dessa jävla stockar till lår. Jag spyr på dem.

Men som sagt jag ska vara så jäkla snygg idag, synd att jag valt att vara anonym i bloggen. hahaha...

...skrytarn.

Sista frågan är bara, VAR FAN ÄR SOLEN? Tagga till nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0