NU. NU. NU

Nu får det fan räcka! Inget mer fett, i sommar ska jag vara SLIM! Det skall ej gå att finna något överflöd någonstans. Men denna gång pallar jag inte köra nån jävla diet, nu går jag den hårda vägen - de är no mercy. Ingen käk och bara pjuke.

Skoja.

Men jävligt lite mat, regelbundet och all sån shit.

Om nån tänkte följa denna succé så är väl detta vad som är värt att veta om mig
  • Ska vänja mig av med cola
  • vägrar ge upp ciggen
  • träna, inte riktigt min grej va.
  • Startvikt, helt jävla otroligt, 71.5 kg
  • Målvikt (egentligen 57) men satsar väl på 60kg.
NU KÖR VI! inget jävla trams, det skall vara minus på vågen VARJE DAG!

Om nån vill haka på, så HAKA PÅ! nu peppar vi och satsar sönder! och alla jävla moraltanter och hälsonissar, stick.

Kommentarer
Postat av: A

Hej! Detta verkar vara en trevlig blogg :) Dig ska jag följa! Vi verkar ha ungefär samma vikt och mål.. Får peppa varandra :) Ha det gott!

2010-05-25 @ 12:00:32
URL: http://motsextiokilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0