att dricka eller att inte dricka

Helloooo!

idag, fetto! 67,9. JÄVLA PIZZA JÄVEL! Har hittills bara druckit shakes idag, 2 st för att vara exakt. Blir nog en till middag också. Problemet är att jags ka ut ikväll, att dricka eller att inte dricka? Full eller inte full?

Pluslistan:
- Det är gott
- Det är kul och socialt
- Jag blir kuuul
- Jag blir taggad
- Danskungen kommer fram

Minuslistan:
- Kalorier
- Ska plugga imorn
- Kommer inte kunna begränsa mig, tar jag ett glas vin kommer det bli många fler
- Blir jag full blir jag oskön - bakisångest imorn
- Saker jag förbjudit mig själv att prata med folk om kommer att PRATAS OM. Kan inte kontrollera mig.
ex. tänker jag "om jag blir full ikväll så får jag ABSOLUT INTE prata om mitt bajs med anna". När jag blir full så minns jag min förbudlista och skrattar den rakt i fejjan och kommer alltså BARA att prata om mitt bajs med anna.

Så vad tycker ni kära deffare? Jag har beslutsångest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0