back in business

Hemma igen, rätt trött och har just kollat på the good wife...mmm!
Just det jag gick ju typ upp i vikt i helgen pga pizza, baguette och annat gööött.
I måndags vägde jag...68,9! BALLE! Men efter två dagar med strikt GI mat är jag äntligen nere på 67,3 igen!

Härligt att kroppen droppa 1,6 kg på två dagar ;) haha. Nänä, de jag vägde i måndags var bara nån preliminär vikt pga att svull dagen innan. Men ändå SKÖNT att vara nere igen. Nu ska det bara gå nedför.

Ska fira att uppsatsen är klar ikväll med picknick och vin. Käket kan jag styra men alkoholen vet jag inte hur jag ska fixa. Får ta lite, kankse en sån där liten flarra vitt.

Frukost var nästan samma som igår; Fil, blåbär, kokos, linfrön och hasselnötter



Äppelträd hos mamma och pappa.



    


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Tack för tipsen :) Jag blandar med vatten nu i början så det blir extra kalorifattigt. Men kan tänka mig att det blir mkt godare med soyamjölk :) Ha det gott!

2010-05-26 @ 10:15:03
URL: http://motsextiokilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0