back on track

Gog morgon! Lyxlirarn glider upp kvart i elva. Dock väldigt förvirrad. Det lät så mkt i lägenheten så jag utgick från att min kille fortfarande var hemma så jag låg och ropade på honom typ 5 minuter innan jag insåg att han var på jobbet. Smart tjej.

Nu är jag iaf vaken! Igår vägde jag ju mer än jag aldrig någonsin vill väga igen. Men jag åt i helgen, mer än jag gjort på 2 månader för jag visste att jag skulle köra igång med Gi:n igår. Synd bara att kroppen absorberade ALLT den fick i sig. Anyways! Idag har jag iaf gått ner 1 kg från igår, så jag är hyffsat back on track!

Morgonen börjas med en skål med filmjölk, blåbär, lite hackade mandlar, linfrön (hela och krossade)




  
 

Kommentarer
Postat av: linn

GÖTT! =)

2010-05-25 @ 12:07:07
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0