dålig knubbisdag

Dålig dålig dag idag! Jag känner mig tjock och äcklig. Dessutom har jag ingen självdisciplin och känner att går jag utanför min ytterdörr kommer jag inte komma stå emot frestelser som candy och chirre.

Jag har redan tryckt i mig cashewnötter som min mamma lämnade här. Åh fyyyyyyy! Det är bikinisäsong SNART!

Hade jag haft cash hade jag antingen fettsugit mig eller åkt till thailand och isolerat mig en månad. Där blir man smal, av bra mat och mer vardagsmotion. Brun blir man också, och det är trevligt.

Synd att jag inte har en fet buffer på lager.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk positivt! :)



Tränar du något?

2010-05-21 @ 17:10:38
URL: http://hallonlove.blogg.se/
Postat av: Shinita

My god jag känner sååå igen mig.. du och jag verkar vara soulmates asså... haha jag ska uppdatera min blogg aldelles strax och jag kan lova dig att jag har EXAKT samma tankar och känslor som du har... har inte gått så bra här heller:( dessutom är jag så himla negativ vad det gäller mig själv men när det gäller andra så är jag mycket positiv och jag kan säga dig att det finns alltid motgångar och varje dag är en ny dag med nya utmaningar. Det viktigaste är att inte ge upp. Visst är sommaren snart här men det finns ingen anledning till att stressa upp sig för det blir värre i slutändan.



Annars är du jäätte duktig!!! heja på dig



ha det bäst

2010-05-22 @ 19:49:31
URL: http://chinitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0