den fräknige

God morgon! Har suttit på balkongen typ 40 minuter och käkat frukost och filat naglarna. Jag visste inte att mina fräknar var så här lättpåverkade av svensk sol. Ser numera ut som en prickigkorv. Gött.

Igår hade vi picknick och det vad kallt det var supermysigt! Men fan vad kallt det blev på kvällen!!!

Höll min GI-diet sjukt bra (bortsett från alkohol, givetvis). Men även den var på den bra nivå.

Idag väger jag 67,3 igen... ska det bli samma som hela förra veckan? Att jag fastnar på den här jävla vikten. Jag vill verkligen väga 66 kg på måndag, men jag har ju sagt det förut och inte lyckats så nu får vi se hur det går helt enkelt.






   

Kommentarer
Postat av: Soffan

När ska man väga sig egentligen? När väger du dig? Jag tänker på att tex du och många andra säger "65.4 kg". Man kan väl väga helt olika på typ morgonen och mitt på dagen? Väger du dig vid samma tid varje gång?

2010-05-27 @ 16:01:56
Postat av: Anonym

snyggt med fräknar! Jag håller med lite på föregående kommentar. Jag vägde 62.1 och så skrev jag det, samma dag vägde jag både mindre och mer. Konstigt det där. När väger du dig? :)

2010-05-27 @ 16:09:23
URL: http://hallonlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0