dödens död

Vad har jag gjort idag då, förutom att dricka shakes?

Jo, jag har suttit inne i mörkret, utan frisk luft eller AC och pluggat. Menvi var tillslut tvugna att gå, värmen sög ut mer energi ur oss än vad själva plugget gjorde. No good helt enkelt.

Planen var att byta cafe men vi bestämde oss istället för att gå och intervju butikspersonalen på ett väääldigt framgångsrikt svensk klädmärke. Så de gjorde vi. Oddsen på att jag skulle vara bekant med dem var ju inte speciellt stor men så vare och vi fick världens bästa hjälp och svar på våra frågor. SÅ SKÖNT! Äntligen kommer vi nånstans men den här skiten.

Sen pallade vi inte mer. Helt mörbultade av att behöva använda hjärnan såhär mkt som vi gjort de två senaste dagarna begav vi oss hem istället. Och nu ligger jag här, som en strandad val... sexyyyy




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0