good wife

Jag gick ut och krigade, trotsade allt, och gick på promenad. Ni ska veta hurt stort det är. Jag hoppas att detta verkligen fastnar på mig så att jag till slut blir en sån där galning som "Inte mår bra när jag inte rör på mig" eller  som tycker att en promenad "Är super härligt".

Trodde jag skulle vara ute en timme men blev bara 40 min. Bättre än inget, visst? Kan bero på att jag tog en omedveten genväg. Jag gick nämligen vid vattnet i skogen, i sann wallander anda (hörde min mammas röst i huvudet "...du får INTE gå ute sent med ipod i öronen". Så skrämde upp mig själv lite för jag var helt ensam på hela spåret. Jag, skogen, mälaren och en potentiell våldtäcksman/mördare... ja ni förstår.

Sen mitt i alltihopa så hör man tusen skränande 15 åringar, moppar, tjejer som fnissar och ölburkar som öppnas.
En onsdag? Går inte kidsen i plugget? Iaf, jag PALLADE inte gå förbi dessa småberusade människor så jag gick en annan väg, som tydligen gick fortare.

Nu... THE GOOD WIFE!




Kommentarer
Postat av: Paprika

Bra med promenaden!! ligger du i så kommer du börja älska de :D

2010-05-20 @ 00:45:48
URL: http://paprikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0