händer inte mkt

Uppe och relativt pigg för engångs skull, rätt skönt! Idag blire inga shakes utan börjar dagen med en fruktsallad!

Ni kan väl alla klura ut hur mkt jag väger idag... nämen vare 67,4 igen. Ja det var det, KUL!

Det kan ju hända att 67 är som en spärr för mig, en sån vikt man måste kämpa lite extra för att ta sig över. I början gick det ju mycket fortare att bli av med kilon, men de var iofs lite mer överviktskilon. Att, för mig och min kropp, väga 72 är mycket. medan 67(,4) är en hyffsat "normal" vikt. Även fast att det finns MYCKET kvar att bli av med.

Läste på kakhusets blogg igår om hur hon, som är 170 (som jag), lyckades gå ner 75-55 kg. Alltså, tänkt om jag också kunde nå 55. DET VORE SÅ GRYMT!

Men för att inte skena iväg, kan vi ju börja med att bli av med mina 0,4 som klamrat sig fast i mig.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker kakhusets blogg är så bra! Hon är verkligen en förebild för mig :)



Hur ofta väger du dig?



Kika gärna in på min blogg som jag startade idag. :)

2010-05-20 @ 10:36:28
URL: http://hallonlove.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så mycket, jag kan nog behöva mycket stöd så jag inte ger upp!

2010-05-20 @ 11:25:00
URL: http://femtiofemkilo.webblogg.se/
Postat av: Paprika

äh, de släpper snart, då kommer de där 0,4 försvinna i ett smäck och du kommer vara under 67! :)



Min riktiga vägdag är på måndag! Men som sagt blir de ju inte helt rättvisa resultat med en våg som suger balle. Men måndagen den 7 Juni blir det bra siffror :D

2010-05-21 @ 00:33:01
URL: http://paprikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0