jag svälter mig inte

Jag fick en kommentar, och eftersom att jag inte får så många tänkte jag att jag hade tid att "svara" på den. Och förklara för alla er, mina fans, om varför jag deffar :)

Jag vill bara klargöra att jag inte svälter mig själv
, överhuvudtaget. Men jag håller igen, som fan.
Eftersom att mitt problem är att det bästa jag vet är att äta. Jag kan äta hur mkt som helst och det här med att sluta när man är mätt som alla smala människor pratar om, vad fan är det? Jag förstår ingenting av vad en sån människa menar. Vadå mätt? Jag äter typ mer än min pojkvän. Jag är ingen godistjej, jag vill ha chips. En påse till mig själv + dipp. Jag dricker för mkt cola light, jag röker och jag tränar inte.

HÄLSAN SJÄLV HELT ENKELT!

Jag VET att man ska dra ner lite på maten och äta hälsosammare, träna, bara äta godis engång i veckan. yada-yada. Det vet väl alla? Jag har kört viktväktarna förut, lärde mig själv hemma, gick superbra. Fan vad bra det gick. Tänkte att najs jag kör samma sak nu i vår, men denna gång blev jag medlem på deras onlinegrej och pejja pengar för det. Och FAN vad dåligt det gick men deras nya tjaffs, pro-points. Det var ju ett skämt. Jag åt aldrig mer än jag fick och var asduktig. Men nänä, INGETING hände på typ 3 månader. = Jag lackar sönder.

Därför har jag nu bestämt mig för att dra ner Ordentligt på maten, prova att köra lite shakes (inte under långa perioder, inte ens över en vecka, utan kanske en dag här och där. Som idag.) Och eftersom att inte viktväktarna funkade nu så kör jag istället på detta. För att komma igång, för att se resultat, för att börja smygröra på mig.
Detta är inte föralltid, det fattar jag. Det fattar väl alla?

Och just det, jag är inte 100% seriös i allt jag skriver. Jag vill ha en kul blogg, för jag är en kuuuul tjej. Så skriver jag att jag svälter mig så menar jag inte att jag verkligen gör det, utan det är ju överdrivet. Jag kanske är lite dramatisk...

Men det ska väl vara underhållande, för mig och för er, att gå ner i vikt?

SÅ NU KÖR VI ALLA! 

ps. jag brydde mig visst om din kommentar H, uppenbarligen eftersom jag ägnade den ett helt inlägg. Det var fint skrivet och jag förstår precis allt du menar!) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0