jalla jalla

Trist att jobba hela dagen, finns ju ingen tid att blogga. Dagen har varit DRAMATISK! haha herregud. Men rätt kul!
Nu klämmer jag en sallad, liadan som igår och inväntar lite vänner. Vi tänkte dricka vin och sedan gå ut, kanske berns kanske nån annanstans. Vi får helt enkelt se!

Just det, i morse vägda jag samma som igår, 67,3 kg, balle. Men men!

Hoppas ni får en toppen kväll och har det fett!

Just det, till lunch åt jag en bit lax, sparris, steka champinjoner, fårost och lite kesella med pesto. asgott!

Kommentarer
Postat av: Shinita

jag vet att det kan kännas tråkigt att inte ha tid o blogga... jag var hemma nästa hela dagen igår och jag "hann inte" blogga... hahaaa vilket skämt men iaf...m



angående vikten....Don't give up, tänk noga på vad du har stoppat i dig om dagarna och speciellt på kvällen. Ibland kan man äta något och tycka att "det är lite" och att det inte gör så stor skillnad på vågen men det gör det.

Men du är jätte duktig ska du veta

ha det bra

kram

2010-05-29 @ 08:53:49
URL: http://chinitas.blogg.se/
Postat av: Paprika

jaa, visst verkar den najs :) De är ju inte så att man svälter sig heller, enligt min vikt ska ja käka typ 1700 kcal/dag. De är ju själva grejen med att inte äta några kolhydrater! Ja tror fasen stenhårt på det och jag behöver en kick. att nästan komma ner till den vikten jag vill och sen käka och träna hälsosamt för att hålla den och slippa "banta" hur jävla länge som helst.



Kom igen, vi kan ju köra ihop å "tävla" lite, så blir man mer taggad :D Skulle va grymt kul!

2010-05-29 @ 13:37:02
URL: http://paprikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0